Palautuskäytännöt

PIPOTEHTAAN VERKKOKAUPAN PALAUTUSKÄYTÄNTÖ

Tuotteillamme on täysi peruutus- ja palautusoikeus 14 päivän ajan tuotteiden vastaanottamisesta. Muista aina tarkastaa vastaanottamasi tuotteet heti paketin saavuttua, ja ennen niiden käyttöönottoa tai pesua. Palautettavan tuotteen tulee aina olla myyntikuntoinen eli käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uudenveroinen. Mahdollisten alkuperäisten tuotelappujen tulee olla yhä kiinni tuotteissa. Paketoi tuotteet huolella ja tarkista, ettei niissä ole likaa, karvoja tms. Tarkastamme palautuneen tuotteen kunnon ennen maksun palauttamista. Mikäli joudumme siistimään tuotteen, perimme siitä käsittelykuluja 5 €/tuote. Mikäli tuote ei ole myyntikuntoinen, emme palauta tuotteen maksua.

Palauta tuote mielellään alkuperäisessä pakkauksessa. Pakkaa tuote huolella, toimita paketti Postin toimipisteeseen ja lähetä paketti Pipotehtaanmyymälään: Nevil Pipotehtaanmyymälä Aleksanterinkatu 28 LH 6, 33100 Tampere. Huomioithan, että tilaaja palauttaa tuotteet omakustanteisesti. Lähetä paketti toimipisteeseemme, emme nouda paketteja postin toimipisteistä. Voit palauttaa tuotteet myös maksutta suoraan myymäläämme sen aukioloaikoina.

Palautusten käsittelyaika on maksimissaan 7 työpäivää. Saat kuittauksen palautuksesta, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksen. Jos palautat tilauksen kokonaan, palautamme myös toimituskulut. Maksunvälittäjämme hyvittää rahan samalle maksutavalle, jolla tilaus on alun perin tehty. Palautussumma näkyy asiakkaalla yleensä 2-3 pankkipäivän kuluessa palautuksen käsittelystä.

Jos olet saanut esimerkiksi yli 100 €:n tilaukseen ilmaiset toimituskulut ja tilauksesta palautetaan tuotteita niin, että tilauksen loppusumma on alle 100 €, palautettavasta summasta vähennetään tilauksen toimituskulut. Suomessa 6,90 € (nouto toimipisteestä/automaatista) tai 13,90 € (kotiinkuljetus).

Tuotteen vaihtaminen:

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen kokoon tai tuotteeseen, tulee tuotteesta tehdä uusi tilaus. Vaihdettava tuote palautetaan paketin ohjeiden mukaan. Uudesta tilauksesta veloitamme toimituskulut.

Virhe tuotteessa tai toimituksessa:

Muista aina tarkastaa vastaanottamasi tuotteet heti paketin saavuttua, ja ennen niiden käyttöönottoa tai pesua. Mikäli tuotteessa tai toimituksessa ilmenee virhe, pyydämme teitä olemaan viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@nevil.fi tai 040 5362 119.

Noutamaton paketti:

Jos paketti jää noutamatta, niin tuolloin se palautuu meille lunastamattomana takaisin. Noutamaton paketti ei ole yhtä kuin palautus, ja tämän vuoksi perimme siitä 15 € käsittelykuluja. Käsittelykulu vähennetään asiakkaalle palautettavasta summasta.

Palautusosoite:

Nevil Pipotehtaanmyymälä

Aleksanterinkatu 28 LH 6

33100 Tampere